Jednoduchý CRM systém pre menšie firmy od 650€
Počas našej práce sme potrebovali implementovať interný firemný nástroj (CRM), ktorý by spĺňal široké požiadavky od evidencie stavu úloh, klientov, ich projektov, ale aj prostredie pre správu faktúr a cenových ponúk. Bohužiaľ žiadne z existujúcich riešení nám nevyhovovalo na 100%, preto sme za pomoci univerzálneho systému (The Core) postavili základnú funkcionalitu CRM (klienti, projekty, úlohy) doslova za pár dní. Vďaka modulárnosti sme postupne vyvinuli aj ďalšie moduly. (evidencia odpracovaných hodín, štatistiky, fakturácia, prepojenie s bankovým účtom, sledovanie stavu úhrad faktúr a notifikácie o konci obdobia predplatených služieb).
V prípade záujmu o implementáciu nášho nástroja s možnosťou rozšírenia o akýkoľvek nový modul nás neváhajte kontaktovať.